-A

Förlåt att det blivit lite sena inlägg nu dem här två dagarna men jag slutar sent, pluggar och är med mina vänner så sorry:/ Ska försöka göra lite tidigare! 
Idag var vi på studiebesök med klassen hos DN (dagens nyheter) inne i stan och vi fick göra egna artiklar sådär fick lite info om hur de jobbar där! Jag tyckte det var intressant eftersom jag faktiskt funderar på att bli journalist! Skulle jag passa i det? Får se men det är nåt jag verkligen tycker skulle kunna bli bra för mig. Efter skolan drog tjejerna och jag till fruängen och mötte upp My och Linnea, så gick vi hem till Sabina och kollade på Pretty little liars! Iiiiip! Det var så spännande! Det har ju varit upphåll på det ett tag och då tänkte vi att nu när det började att vi alla skulle titta tillsammans! Så det var det, just nu sitter jag med en So bok i knät och ska plugga lite som tur är den till fredag så har en dag till på mig (smile) hihi.
 
Hm.. Min framtida arbetsplats? ;)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback