Jag var hos Felicia Blom!

Gokväll på er jag kom hem för en drygt en timma sen från Felicia vi pluggade (pluggisar you know...) Nej verkligen inte. Men vill man ha bra betyg! Jag Kom precis ut ur en fin dusch så skönt på kvällarna att ta dusch man blir alldeles varm och gosig precis efter man varit ute på en hel kall dag! Jag tycker hösten är mysig och älskar halloween men ibland blir det bara grått och blött väder så man inte orkar med riktig, blir lite depprimerad sådär!
Så ska smörja in mig nu med lite body lotion sen lägga mig i sängen och tänkte mysa lite framför Jersey shore kanske ta en kopp varm chocolate? Tummen upp på den!
Höst you know löööööv
Love you vackra vän!<3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback